Trik: Jak narysować kreskę na oku z pomocą konturówki


Dla mnie, osoby która nie umie kompletnie posługiwać się eyelinerem, konturówka to dobre rozwiązanie. Ale zawsze męczyłam się, aby zrobić ładną kreskę. postanowiłam pokazać sposób w jaki ja sobie radzę z tym problemem. zaczynamy od make-upu takiego, jaki zawsze robimy lub jak ktoś woli może do zrobić na sam koniec. Ja osobiście jestem zwolenniczką pierwszej opcji.
Na zdjęciu przygotowanie oko pod działanie. 😉


Aby przystąpić do triku rysowania kreski, oprócz rzeczy do malowanie oka potrzebujemy zwyczajnej taśmy klejącej. Odcinamy jej kawałek (3-4cm) i przyklejamy tak aby tworzyła przedłużenie linii wodnej lub możemy też jak chcemy ale aby jeden koniec szedł w górę po to żeby koniec kreski był skierowany do góry.
Wiem, troszkę słabo widać na zdjęciu przyczepioną taśmę, przepraszam.


Taśma ułatwi nam również nakładania cieni na powiekę.


Po nałożeniu cienie (opcjonalnie), zabieramy się za rysowanie kreski. Kreskę zaczynamy od kącika oka lub tak jak ja od początku rzęs. Rysujemy, do którego chcemy miejsca, wjeżdżając na przyklejoną taśmę. O wiele lepiej wygląda kreska pogrubiona niż taka prosta. oczywiście pogrubienie nie musi być grube, może być jakiej tylko grubości chcemy.  


Po narysowaniu kreski, która nas zadowala, odrywamy taśmę. Małe poprawki możemy zredukować za pomocą patyczka higienicznego, na którym znajduje się trochę kremu (u mnie sprawdza się idealnie).


Na koniec dopełniamy masz makijaż tuszem, rozświetlaczem, czy co tam jeszcze można tylko dodać. Makijaż skończony. 💕

Tak prezentuje się skończone oko. 😉

Taki prosty trik, a tak ułatwia życie.
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cienie do brwi AVON

Kwiat bzu wykonany za pomocą hybrydy [krok po kroku jak zrobić hybrydy]